Politika kvality
Politika kvality
Politika kvality spoločnosti P.O.H., s.r.o. vychádza z požiadaviek STN EN ISO 9001: 2016 a je v súlade s firemnou politikou kvality našej spoločnosti a kritériami ESG (Environmental, Social, and Governance). Politikou kvality spoločnosť deklaruje svoj prístup k otázkam životného prostredia, sociálnych vplyvov a riadenia a tým sa radí do zoznamu spoločensky zodpovedných firiem.
Spoločnosť má zavedený a úspešne implementovaný systém manažérstva kvality podľa ISO 9001 od roku 2024. Súčasťou integrovaného systému manažérstva je aj oblasť environmentu a bezpečnosti pri práci.
Podnikateľské aktivity spoločnosti sú založené na trvalom zlepšovaní kvality poskytovaných služieb, ako aj na ochrane životného prostredia, bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci. Preto manažment spoločnosti vytvára a zabezpečuje potrebné zdroje a prostriedky na ich realizáciu.
Naším cieľom je podpora prosperity spoločnosti na prospech zákazníkov, zamestnancov a majiteľov. Sme si vedomí, že tento cieľ dosiahneme len vysokou úrovňou kvality poskytovaných služieb, ktorá nám zabezpečí presadiť sa aj v náročnom konkurenčnom prostredí. Požiadavky našich zákazníkov a zamestnancov neustále sledujeme a vytvárame podmienky pre ich napĺňanie.
Zásady politiky kvality:
1. Trvalé zlepšovanie systému manažérstva kvality:
- Neustále zlepšovanie poskytovaných služieb, výroby a predaja produktov v súlade s požiadavkami normy ISO 9001.
- Identifikácia a implementácia inovácií na zlepšenie procesov a výsledkov.
2. Zlepšovanie procesov a monitorovanie spokojnosti zákazníkov:
- Analyzovanie procesov a ich inovácie na základe spätnej väzby zákazníkov a ich podnetov.
- Monitorovanie spokojnosti zákazníkov a vykonávanie potrebných úprav na zlepšenie služieb.
- Perfektná znalosť požiadaviek legislatívy a jej dodržiavanie v praxi.
3. Profesionálne poradenstvo a efektívna realizácia projektov:
- Poskytovanie profesionálneho poradenstva zákazníkom.
- Odovzdanie funkčného projektu a minimalizácia času potrebného na realizáciu produktov pri dodržaní požiadaviek na výkon našich služieb.
4. Zvyšovanie kvalifikácie zamestnancov a motivácia:
- Podpora zvyšovania kvalifikácie zamestnancov prostredníctvom pravidelných školení a tréningov.
- Zabezpečenie stability zamestnancov, motivujúce ohodnotenie a korektné pracovné podmienky.
5. Spolupráca s partnermi v oblasti vývoja produktov:
- Rozvoj spolupráce s partnermi v oblasti vývoja produktov pre obnoviteľné zdroje energie a environmentu.
- Podpora inovatívnych riešení a udržateľných technológií.
6. Stanovenie a hodnotenie cieľov kvality:
- Prijímanie ročných cieľov kvality v intenciách týchto zásad.
- Pravidelné hodnotenie dosiahnutých cieľov a prijímanie opatrení na ich napĺňanie.
7. Oboznámenie zamestnancov s politikou kvality:
- Zabezpečenie oboznámenia všetkých zamestnancov s politikou kvality.
- Zverejnenie politiky kvality a jej pravidelné preskúmavanie a aktualizácia.